شناسهٔ خبر: 143403 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان همدان خبر داد:

تاکید بر تهیه بلیت رفت و برگشت توسط زائرین اربعین حسین(ع)

محمود خدایوندی رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان همدان رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان همدان  از زائرین عزیز اربعین حسین (ع) خواست با توجه به مشکلات پیش آمده در تهیه بلیت برگشت از مرزها از همان ابتدا بلیت خود را به صورت رفت و برگشت تهیه نمایند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان استان همدان محمود خدایوندی رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان همدان  از زائرین عزیز اربعین حسین (ع) خواست با توجه به مشکلات پیش آمده در تهیه بلیط برگشت از مرزها از همان ابتدا بلیت خود را به صورت رفت و برگشت تهیه نمایند.

خدایوندی تصریح کرد: زائرین اربعین حسین (ع) می توانند بلیت رفت و برگشت خود را از طریق اپلیکیشن‌ها و سایت‌های معتبر به صورت غیرحضوری و الکترونیکی و یا به صورت حضوری تهیه نمایند.

وی همچنین از زائرین اربعین که قصد سفر با خودروی شخصی خود دارند نیز خواست تا جای امکان در صورت خالی بودن خودرو ، دوستان و آشنایانی را هم که قصد زیارت کربلا را داراند با خود همراه کنند و در اجر معنوی این سفر سهیم شوند.

وی با بیان اینکه کارشناسان حوزه حمل و نقل اداره کل راهداری استان همدان به صورت مستمر در حال نظارت بر نحوه ی خدمات رسانی شرکت های حمل و نقل مسافر هستند افزود : میز خدمت در دفتر نمایندگی اداره کل راهداری استان همدان در پایانه مسافری انقلاب  نیز مستقر شده وضمن نظارت بر شرکت های حمل و نقل مسافری پاسخگوی مسائل و مشکلات زائرین نیز می باشد.

وی همچنین از زائزین اربعین خواست: در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره تلفن گویا و شبانه روزی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها تماس حاصل نمایند.