شناسهٔ خبر: 143533 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جشنواره شهید رجایی انجام شد؛

تجلیل از رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر

تجلیل از رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر در جشنواره شهید رجایی از هاشم اسکندریان، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، در این مراسم که علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه و  هادی بیگی‌نژاد نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ملایر، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان، مدیران دستگاه‌های اجرایی،‌ مسئولین استانی و شهرستانی و فرماندهان نظامی و انتظامی این شهرستان حضور داشتند از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی تجلیل شد.

در متن لوح اهدایی به رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر آمده است: توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، مدال افتخار و فرصت گرانبهایی است که علاوه بر خشنودی مردم موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت.

شهادت دو مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهیدان والامقام رجایی و باهنر یادآور فداکاری و رشادت های سربازان غیور این مرز و بوم برای سربلندی ایران اسلامی است و رسالت مدیران دستگاههای اجرایی گام برداشتن در مسیر خدمت رسانی به مردم و تلاش برای پیشبرد اهداف و سیاست های کلی نظام است.

ضمن گرامیداشت هفته دولت و عزاداری ایام اربعین سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) بدینوسیله از تلاش ها و مساعی ارزشمند جنابعالی در پیشبرد برنامه ها و سیاست های دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی و قرار گرفتن در زمره دستگاههای برگزیده شهرستان ملایر، صمیمانه قدردانی می نمایم.

امید است با توکل به خداوند سبحان در سال مهار تورم و رشد تولید در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب، سیاست های دولت سیزدهم و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش موفق و پیروز باشید.