شناسهٔ خبر: 143544 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

رتبه برتر مسوولیت بیشتر برای اقدامات شایسته تر را بدنبال دارد

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: کسب رتبه برترین دستگاه اجرایی استان موجب مسوولیت بیشتر اداره کل برای انجام اقدامات شایسته تر در خدمات رسانی به مردم می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی در حاشیه بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی گلستان به خبرنگاران گفت: با توجه به گستردگی و تنوع کارهای اداره کل؛ برنامه ریزی،هدف گذاری و تلاش های مضاعف در سال جدید لازمه حفظ جایگاه بدست آمده و ارائه خدمات بهتر است.

وی بکارگیری جوانان توانمند،با انگیزه،مجرب و متخصص، تلاش های مستمر و حضوری برای اخذ اعتبارات ملی و استانی با نگاه تحولی و هدف گذاری در ایام سال و تلاش شبانه روزی را بخشی از علل بدست آمده این موفقیت بیان کرد.

به گفته مصدقی، نوسازی ناوگان، نگهداری رویه و ارتقای ایمنی راهها و راه اندازی و توسعه پایانه مرزی اینچه برون عوامل دیگر این موفقیت بشمار می رود.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با کسب بالاترین امتیاز از بین ۵۷ دستگاه اجرایی گلستان بعنوان برترین دستگاه اجرایی استان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

همچنین رتبه برتر گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت گلستان در این جشنواره از آن راهداری و حمل و نقل جاده ای استان شد و علی محمد زنگانه استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان از عادل مصدقی مدیرکل با لوح تقدیر و تندیس جشنواره تقدیر کرد.