شناسهٔ خبر: 143638 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی

تندیس و نشان عالی مسئولیت اجتماعی به مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی اعطا شد

jknds مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، تندیس و نشان عالی مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه شهرسازی، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی تندیس و نشان عالی مسئولیت اجتماعی را در سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی دریافت کرد.

در لوح نشان عالی مسئولیت اجتماعی آمده است: بی تردید مسئولیت اجتماعی، مسؤلانه عمل کردن در قبال جامعه توجه ویژه و مضاعف به ذی‌نفعان، توجه به امور اجتماعی و فعالیت‌های خیرخواهانه، ترغیب و نقش آفرینی سازمان متبوع در توجه به امور اجتماعی و حساسیت در برابر اخلاقیات در حوزه کار و جامعه و تسری آن‌ها در رویکرد و عملکرد ارتباطی و تعاملات با جامعه است.
در ادامه تصریح شده است: هیئت داوران سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با درک بایسته از اهمیت مسولیت اجتماعی و لزوم تقویت این رویکرد در بین سازمان ها به این ضرورت توجه دارد؛ برهمین اساس  به پاس توجه تأکید، برنامه‌ریزی استقرار  و اقدام در زمینه مسئولیت اجتماعی توسط آن مدیریت محترم نشان عالی مسولیت اجتماعی پیشرفته را به آن وزارتخانه تقدیم می‌کند.
در پایان اظهار امیدواری شده است که شاهد دوام توفیقات آن مدیریت محترم در توسعه و تعمیق حوزه  مسئولیت اجتماعی باشیم .