شناسهٔ خبر: 143643 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سراسر کشور انجام شد؛

بهره‌برداری از ۹۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری

استاندار همزمان با افتتاح ۱۰۰ هزار واحد در سراسر کشور با حضور رئیس جمهور، ۹۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در استان ۹۰۰ واحد مسکونی همزمان با سراسر کشور افتتاح شد که از این تعداد، ۷۱۲ واحد مسکن روستایی، ۵۳ واحد بافت فرسوده و ۱۳۵ واحد نیز مربوط به خودمالکین است.

وی با اشاره به اینکه برای متقاضیان نوسازی مسکن در بافت فرسوده بسته های تشویقی و تخفیفات صدور پروانه درنظر گرفته شده است، ادامه داد: همچنین متقاضیان نوسازی بافت فرسوده می‌توانند از تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی بدون سود یا تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن با سود ۱۸ درصد استفاده کنند.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این آئین گفت: بخشی از طرح نهضت ملی مسکن در بافت فرسوده شهرها قرار دارد که تعداد قابل توجهی از این واحدها در سراسر کشور افتتاح شد.

وی افزود: در استان  ۵۳ واحد مسکونی در حوزه نوسازی بافت فرسوده به بهره برداری رسید.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در استان تعهد ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد که این واحدها تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری خواهند رسید.

حیدری با اشاره به اختصاص زمین به طرح نهضت ملی مسکن، خاطرنشان کرد: خوشبختانه حدود ۷۵ درصد زمین مورد نیاز این طرح در چهارمحال و بختیاری تأمین شده است و نهضت ملی مسکن در استان از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

انتهای پیام