شناسهٔ خبر: 143646 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۷۵ هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل اتوبوسی جابه‌جا شدند

پایانه برکت  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با اشاره به برنامه‌ریزی لازم برای موج بازگشت زائران اربعین گفت: ۷۵ هزار نفر از طریق ناوگان حمل و نقل اتوبوسی از پایانه برکت در مرز مهران به نقاط مختلف کشور جابجا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام، اظهار کرد: بیش از ۲۵ هزار سفر طی اول ماه صفر تاکنون در مرز مهران صورت گرفته و ۷۵ هزار نفر از طریق ناوگان حمل و نقل اتوبوسی به نقاط مختلف کشور سفر کرده اند.

وی با اشاره به برنامه ریزی سازمان راهداری برای موج بازگشت زوار، افزود: قطعا موج بازگشت زوار به دلیل اینکه در یک فرصت کم رخ می دهد، بسیار مهم است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام افزود: سازمان راهداری تمامی تمهیدات لازم برای تامین ناوگان حمل و نقل عمومی در همه مرزهای به خصوص مرز مهران فراهم کرده است.

وی عنوان کرد: از اول ماه صفر تاکنون تعداد ۹ هزار و ۴۱۲ اتوبوس به مرز مهران وارد و ۸ هزار و ۸۷۰ دستگاه اتوبوس از مرز مهران خارج شده اند.

چشمه خاور یادآور شد: درحال حاضر بیش‌ از ۵۲۴ دستگاه اتوبوس در پایانه برکت دپو شده و طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۵۰۹ دستگاه اتوبوس از پایانه برکت ورود و خروج داشته اند.