شناسهٔ خبر: 143785 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برای ارائه خدمات به زائران صورت گرفت؛

اعزام بیش از ۳۰نفر از راهداران زنجانی به مرز مهران

راهداری زنجان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: ۳۳ نفر از کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان برای ارائه خدمات به زائران اباعبداله الحسین(ع) به مرز مهران اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه شهرسازی(استان زنجان)، علی مدقالچی معاون حمل و نقل اداره کل در مورد کارکنان اعزام شده اظهار کرد: برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به زائران از تمام توان شرکت‌های حمل و نقل و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استفاده شده است که در این راستا ۳۳ نفر از کارکنان اداره کل به مرز مهران اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای خدمات‌دهی این نیروها به زائرین در مرز فراهم شده است، افزود: تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز در محورهای منتهی به مرزها و ناوگان عمومی حمل و نقل زائرین از اتفاقات و برنامه‌ریزی‌های خوب سال جاری سازمان برای این اجتماع عظیم است.

این مقام مسئول همچنین از اعزام ۱۰ دستگاه کامیون و ۸ دستگاه تویوتا به همراه یک نفر مسئول اکیپ به مرز مهران خبر داد و گفت: کامیون‌های اعزامی برای ارائه خدمات به زائرین اربعین به تجهیزات لازم مجهز شده‌اند.

وی افزود: تمام تلاش راهداری زنجان بر این است تا برای خدمت‌رسانی بیشتر و تأمین ناوگان مسافربری مورد نیاز برای بازگشت زائران اربعین حسینی با اولویت ایمنی سفر در کمترین زمان اقدام نمایند.