شناسهٔ خبر: 143839 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کاهش قیمت بلیت اتوبوس تهران-مهران از یکشنبه

کاهش قیمت بلیت اتوبوس تهران-مهران از یکشنبه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: با هدف تسهیل در تردد زائرین اربعین حسینی از روز یکشنبه 12 شهریورماه سال جاری نرخ بلیت اتوبوس‌ها از مبدا تهران به مرز مهران (پایانه برکت) کاهش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان تهران) مهدی خضری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت : با هدف تسهیل در تردد زائرین اربعین حسینی از روز یکشنبه 12 شهریورماه سال جاری نرخ بلیت اتوبوس‌ها از مبدا تهران به مرز مهران (پایانه برکت) کاهش می‌یابد.  

وی در ادامه افزود: براساس تصیم اتخاذ شده قیمت بلیط اتوبوس‌های VIP از ۷۰۰ و ۵۰ هزار تومان فعلی به ۵۰۰ هزار تومان، اتوبوس‌های ۳۲ نفره از ۵۰۰ و ۸۵ هزار تومان به ۴۰۰ هزار تومان و نرخ کرایه اتوبوس‌های ۴۴ نفره از ۴۰۰ و ۵۰ هزار تومان فعلی به ۳۰۰ هزار تومان کاهش خواهد یافت. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در پایان گفت: زائران محترم می‌توانند همچون روزهای گذشته از طریق سایت‌های شرکت‌های مسافربری، سایت‌های فروش بلیت به صورت اینترنتی و همچنین حضوری نسبت به خرید بلیت و عزیمت اقدام کنند