شناسهٔ خبر: 143928 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مطرح کرد؛

حفظ و تقویت یکپارچگی شرکت بازآفرینی شهری ایران جهت استفاده از ظرفیت‌های موجود

جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی به دعوت مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در مراسم روز کارمند در جمع کارمندان ان شرکت حضور یافت و بر حفظ و تقویت یکپارچگی شرکت جهت استفاده از ظرفیت‌های موجود، تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت بازآفرینی شهری ایران، محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی به دعوت مدیرعامل شرکت در مراسم روز کارمند در جمع کارمندان شرکت بازآفرینی شهری ایران حضور یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در این مراسم با بیان این که باید از ظرفیت بانوان در مناصب مختلف استفاده شود، اظهارکرد: بعد از ورودم به وزارتخانه اولین گام آسیب‌شناسی در حوزه نیروی انسانی بود و بعد از آن نسبت به رفع این آسیب‌ها اقدام کردیم و تاکنون اتفاقات خوبی در این حوزه افتاده است.

وی با اشاره به این که در دولت سیزدهم تغییرات خوبی در حوزه مسکن و شهرسازی رخ داده است، عنوان کرد: این تغییرات به واسطه ارتقاء جایگاه منابع انسانی و حضور نیروی انسانی متخصص و متعهد بوده است.

زهره‌ای تصریح کرد: با یکپارچگی سازمان می‌توان از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کرد. همچنین باید با فرهنگ‌سازی سازمانی، ساماندهی نیروها، ایجاد انگیزه و افزایش مشارکت، راندمان و بهره‌وری شرکت را ارتقاء داده و در جهت پیشرفت و تحقق اهداف عالیه  گام برداشت.

وی همچنین خواستار ارتقای سطح رفاه و معیشت کارمندان، ایجاد تغییرات در ساختار و استفاده از فرصت‌های موجود جهت تعالی شرکت شد.

آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران نیز در این نشست با اشاره به این که ۵۹ درصد کارمندان شرکت فوق لیسانس و ۹۰ درصد لیسانس به بالا هستند، گفت: یکی از مشکلات ما ضعف ساختاری است که در استان‌ها نمود بیشتری دارد. ۳۰ درصد از جمعیت شهری در بافت‌های ناکارآمد زندگی می‌کنند و فعالیت‌های این شرکت طیف وسیعی از شهروندان را پوشش می‌دهد و غالب پروژه‌های بازآفرینی شهری تاثیر مستقیم در کیفیت زندگی شهری شهروندان داشته و در نتیجه نقش مهمی در امیدآفرینی و نشاط‌بخشی در جامعه دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که نیازمند ساختار چابک‎تر و سبک‌تری برای ارایه خدمات در استان‌ها هستیم، تصریح کرد: محرومیت‌زدایی و توانمندسازی ساکنان بافت‌های ناکارآمد از اهداف اولیه شرکت است که برای رسیدن به این مهم باید ساختار بهبود یابد.

در این جلسه همچنین معاونین و مدیران شرکت بازآفرینی شهری ایران به ارایه گزارش عملکرد شرکت در دو سال اول دولت سیزدهم پرداختند.