شناسهٔ خبر: 143937 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری همدان خبر داد:

اعزام بیش از ۱۴ هزار زائر از استان همدان به پایانه‌های مرزی مهران و خسروی

مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از اعزام ۱۴ هزار و ۴۴۰ نفر زائر از مقصد استان همدان به پایانه‌های مرزی مهران و خسروی از ابتدای طرح اربعین تا به امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان همدان، مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: طرح سراسری اربعین و اعزام زائران به مرزهای غربی کشور از ۲۷ مردادماه سال جاری آغاز شد که با توجه به استقبال خوب مردم تا پایان روز دهم شهریور ۱۴ هزار و ۴۴۰ نفر زائر از مبدا استان همدان به سمت مرزهای مهران و خسروی اعزام شده اند.

وی تصریح کرد: زائرین اعزامی از این استان در قالب ۳۸۲ دستگاه اتوبوس، ۱۴۶ دستگاه میدل باس و۳۹ دستگاه سواری به مرزها اعزام شده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به برپایی مستمر میز خدمت در شهرستان‌هایی که پایانه مسافربری در آن وجود دارد، ادامه داد: افرادی که به شکل حضوری به پایانه‌ها مراجعه می‌کنند در صورتی که با مشکلاتی در خصوص نحوه بلیت ‌فروشی، نرخ کرایه و... مواجه شدند می‌توانند به دفاتر میز خدمت مراجعه و مسئله‌ خود را با کارشناسان مطرح کنند.

شجری تصریح کرد: افرادی هم که به صورت غیرحضوری اقدام به تهیه بلیت کردند در صورت مواجهه با مشکل در حین سفر، می‌توانند مشکل خود را با سامانه شبانه‌روزی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها مطرح کنند تا توسط کارشناسان راهنمایی شوند.