به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (کردستان)، جهانگیرالیاسی مدیرکل راه وشهرسازی کردستان با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی متعهد به پاسخگویی، رفع مشکل واجابت درخواست قانونی شهروندان هستند گفت: حضور در سامانه ارتباط مردم ودولت فرصت مغتنمی برای تحقق این امر است.
در جریان حضور مدیر کل راه وشهرسازی ، ۱۰نفر از شهروندان کردستانی در تماس با ۱۱۱ یا همان سامانه سامد سوالات و درخواست خود را به طور مستقیم با مدیر کل راه وشهرسازی در میان گذاشته وپاسخ دریافت کردند.