شناسهٔ خبر: 143939 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه وشهرسازی کردستان:

سامانه ارتباط مردمی سامد ازجمله ظرفیت های مناسب برای پاسخگویی به شهروندان است

حضور مدیر کل راه کردستان در سامانه سامد مدیرکل راه وشهرسازی کردستان با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت های مختلف برای ارتباط با مردم وپاسخگویی به آنها از برنامه های هدف گذاری شده است، در دفتر سامانه ارتباط مردم ودولت (سامد) حضور یافته وپاسخگوی تماس گیرندگان با این سامانه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (کردستان)، جهانگیرالیاسی مدیرکل راه وشهرسازی کردستان با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی متعهد به پاسخگویی، رفع مشکل واجابت درخواست قانونی شهروندان هستند گفت: حضور در سامانه ارتباط مردم ودولت فرصت مغتنمی برای تحقق این امر است.

در جریان حضور مدیر کل راه وشهرسازی ، ۱۰نفر از شهروندان کردستانی در تماس با ۱۱۱ یا همان سامانه سامد سوالات و درخواست خود را به طور مستقیم با مدیر کل راه وشهرسازی در میان گذاشته وپاسخ دریافت کردند.