شناسهٔ خبر: 143949 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی در شلمچه اعلام کرد؛

انتقال اتوبوس‌ها از سراسر کشور به پایانه‌های مرزی

وزیر شلمچه وزیر راه و شهرسازی از انتقال اتوبوس‌ها از سراسر کشور به پایانه‌های مرزی خبر داد و از تاکسی‌های اینترنتی نیز خواست سفر خود را به پایانه‌ها و انتقال زوار اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با حضور در مرز شلمچه گفت:  یکی از مهم‌ترین و راهبردی ترین پایانه های مرزی ما به کشور عراق، شلمچه است که هم اکنون موج برگشت آغاز شده است و طی چند روز آینده نیز این موج افزایش می‌یابد.

بذرپاش افزود: همه تمهیدات همکاران من به مدیریت حمل و نقل برای موج بازگشت معطوف شده است که زائران بدون معطلی به موطن خود برسند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: از هموطنان تقاضا می‌شود مانند عملیات رفت که در قالب نذر سفر، دیگر زائران را جابه جا کردند، در عملیات برگشت نیز زائران را در طول مسیر خود به نزدیک ترین مقصد  زائر را برسانند که از بار حمل و نقل عمومی کاسته شود.

وی تصریح کرد: به اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی در سراسر کشور نیز فراخوان دادیم که به پایانه های شلوغ و پر تردد منتقل شوند؛ همچنین از تاکسی های اینترنتی خواسته شد مقصد خود را به پایانه ها اختصاص بدهند که از امروز به بعد در انتقال زوار تسهیل شود تا شرمنده مردم نشویم.

وزیر راه و شهرسازی کشورمان امروز همراه با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به خوزستان سفر کرد تا علاوه بر به ثمر رساندن و آغاز پروژه راه‌آهن شلمچه- بصره، در جریان تردد در پایانه شلمچه و تردد زائران اباعبدالله(ع) قرار بگیرد.