شناسهٔ خبر: 143968 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین صورت گرفت؛

اعزام ۲۰دستگاه ماشین آلات راهداری زنجان به مرز مهران

راهداری زنجان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان از اعزام ۲۰دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری به همراه پیکاپ های تندرو جهت پشتیبانی و خدمات رسانی به زائران اربعین در مرز مهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی(استان زنجان)، جعفر قزوینیان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از اعزام ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین شامل کامیون، ده چرخ، وانت کمک دار و پیکاپ های تندرو راهداری به پایانه مرزی مهران در راستای پشتیبانی و خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی خبر داد.

وی گفت: هفته گذشته نیز ۲۰ نفر از همکاران در پایانه برکت مستقر شدند تا در ایام اربعین، زوار حسینی هیچ مشکلی نداشته باشند.

قزوینیان خاطرنشان کرد: در اعزام زائران نیز اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با همه توان در خدمت زائران امام حسین(ع) است و از ابتدای شروع ستاد اربعین تا کنون ۳۹۶ دستگاه ناوگان عمومی مسافری، زائران سرزمین عشق را جابجا کرده‌اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه جابجائی زائران اربعین سالار شهیدان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، از تشدید نظارت‌ها بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌های حمل ونقل عمومی خبر داد و افزود: نظارت بر حمل و نقل عمومی و اتوبوس‌ها به صورت شبانه روز با استقرار ۱۳ اکیپ در ترمینال استان انجام می‌شود تا عاشقان کربلا با آرامش و امنیت عازم سفر عشق شوند.

وی در ادامه گفت: با توجه به افزایش تقاضای سفر با تمامی ناوگان‌های عمومی مسافری، نظارت‌ها از طریق سامانه‌های کنترل داب و دوربین‌های پلاک‌خوان در جاده‌ها انجام می‌شود که در صورت مشاهده تخلف در کمسیون‌های مربوطه رسیدگی می‌شود.