شناسهٔ خبر: 144010 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و راههای روستایی استان اعلام کرد؛

بهره‌برداری از محور شهید دزکرد تا پایان فصل کاری

بهره برداری از محور شهید دزکرد تا پایان فصل کاری؛ معاون فنی و راه های روستایی استان اصفهان گفت: عملیات اجرایی محور شهید دزکرد بخش پادنا سمیرم و روستاهای بن کمر- هیران و تزره- پشتکوه شهرستان فریدونشهر در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان )، سعید خدابخشی معاون فنی و راه های روستایی استان اصفهان از ادامه عملیات اجرایی محور شهید دزکرد محور فرعی ارتباطی بخش پادنا سمیرم و روستاهای بن کمر- هیران و تزره- پشتکوه شهرستان فریدونشهر استان اصفهان خبر داد.

 خدابخشی گفت: محور فرعی ارتباطی بخش پادنا سمیرم به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال  در مرحله روسازی می باشد و تا پایان فصل کاری آسفالت و به بهره برداری می‌رسد.

وی در ادامه به عملیات اجرایی روستاهای بن کمر- هیران و تزره- پشتکوه شهرستان فریدونشهر استان اصفهان اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در مجموعا ۷ کیلومتر در جهت بهسازی راه‌های روستایی مناطق محروم کشور با پیشرفت فیزیکی ۴۰درصدی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: اگر در حوزه راه های روستایی اعتبارات مناسب تخصیص داده شود کمک خواهد کرد که در روستاها و مناطق محروم گام های خوبی برداشته شود و به رفع غبار محرومیت از چهره روستاهای استان کمک کند.