شناسهٔ خبر: 144066 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی:

۲۷۷ هزار و ۶۲۳ فقره تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کردند

خادمیان مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه تاکنون ۶۲۱ هزار و ۲۰۵ نفر متقاضی واجد شرایط به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند از پرداخت وام به تعداد ۲۷۷ هزار و ۶۲۳ نفر خبر داد.

احمد خادمیان مدیرکل دفتر پایش طرح های مسکن وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی تازه‌ترین آمار ثبت‌نام متقاضیان برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن و پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها را به این بخش از متقاضیان اعلام کرد.

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: در کل کشور تعداد ثبت‌نام کنندگان در سامانه ودیعه مسکن یک میلیون و ۶۷ هزار و ۶۵۵ نفر است که از این تعداد ۹۴۷ هزار و ۸۹۰ متقاضی واجد شرایط هستند.

خادمیان ادامه داد: از تعداد کل وجدان شرایط تعیین شده تاکنون ۶۲۱ هزار و ۲۰۵ متقاضی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات مسکن معرفی شدند  که تاکنون بانک‌های عامل به میزان ۲۷۷ هزار و ۶۲۳ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مردم پرداخت کردند.

یادآور می‌شود، تسهیلات ودیعه مسکن برای تهران ۱۰۰ میلیون تومان، برای سایر کلانشهرها و مراکز استان‌ها ۷۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۴۰ میلیون تومان تعیین شده است.