شناسهٔ خبر: 144183 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در مرکز سامد

مرکز سامد مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با حضور در مرکز سامد استان پاسخگوی سؤالات مردمی درخصوص پروژه‌های فعال این اداره کل بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در حاشیه حضور در مرکز سامد، به گسترده بودن حیطه فعالیت وزارت راه و شهرسازی اشاره و اظهار کرد: به همین جهت نیز شهروندان مطالبات بسیاری دارند که لازم است شنیده و پیگیری شوند.

وی افزود: عمده سؤالات و مطالبات شهروندان در چهارمحال و بختیاری از اداره کل راه و شهرسازی استان مربوط به اصلاح نقاط حادثه‌خیز در سطح استان، طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و پروژه‌های راهسازی و تونل‌های در دست اجرا بود.

مقصودی با تأکید بر اینکه مدیران خادمان مردم هستند، ادامه داد: مدیران راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در طول سال به طرق گوناگون مانند حضور در مراکز برگزاری نمازجمعه، برگزاری برنامه ملاقات عمومی به صورت هفتگی و حضور در مرکز سامد پاسخگوی مشکلات شهروندان هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پروژه‌های بزرگ راهسازی که در استان فعال است، عنوان کرد: درحال حاضر ساخت ۲۰۵ کیلومتر راه در استان در دستور کار قرار دارد و طی دوماه گذشته نیز ۲۳ کیلومتر مسیر چهار خطه زیر بار ترافیک رفته است، ساخت مابقی پروژه‌ها نیز با جدیت پیگیری می‌شود.

وی در پایان به وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: زمین موردنیاز جهت اجرای این طرح در بیشتر شهرهای استان تأمین شده که همین موضوع سرعت پیشرفت کار را افزایش خواهد داد، در هفته دولت ۹۰۰ وارد مسکونی طرح شامل روستایی، خودمالکین و بافت فرسوده تحویل متقاضیان گردید و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری تعداد قابل‌توجهی از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان تحویل داده شوند.