شناسهٔ خبر: 144210 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اعلام کرد؛

میزبانی از ۷۱۴ هزار زائر اربعین حسینی در پایانه مرزی خسروی

کرمی مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ۷۱۴ هزار زائر اربعین حسینی از پایانه مرزی خسروی تردد کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ۲۷ مرداد و آغاز ماه صفر تا ۱۲ شهریور ۷۱۴ هزار زائر عتبات عالیات از پایانه مرزی خسروی تردد کرده اند.

وی گفت: جمع تردد خروجی زوار از پایانه مرزی خسروی از ۲۷ مرداد تا ۱۲ شهریور ۵۰۴ هزار نفر و تردد ورود ۲۱۰ هزار نفر است.

کرمی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ شهریور، ۴۱ هزار زائر از پایانه مرزی خسروی وارد ایران و ۱۲ هزار نفر نیز به قصد زیارت عتبات عالیات وارد عراق شده اند.

وی عنوان کرد که با توجه به موج بازگشت زوار اربعین حسینی (ع) توصیه می‌شود در سفر بازگشت، از اطلاعات سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها برای برنامه ریزی سفرهای جاده‌ای استفاده کنید.

کرمی درباره اوج سفر بازگشت زائران اربعین گفت: پیش‌بینی می‌شود اوج سفرهای بازگشت زوار از ۱۳ تا ۱۸ شهریور باشد لذا سفرهای خود را برنامه ریزی و مدیریت کنید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: افراد کم‌توان، بیمار و سالخورده برای تردد آسان، سفرهای خود را زودتر آغاز کنند و از طریق هر مرزی که از کشور خارج شده اند از همان مرز هم به میهن بازگردند.

فریبرز کرمی در پایان افزود: زائرین می توانند دیدگاه‌ها، پیشنهادات و یا انتقادات خود را در مورد خدمت و عملکرد بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای و راهداری در سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها مطرح و پیگیری کنند.