شناسهٔ خبر: 144340 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل اعلام کرد:

اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌ها درباره تردد کامیون و تریلی در مسیر اردبیل- آستارا

تردد رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل طی اطلاعیه‌ای نحوه تردد کامیون‌ها و تریلرها در محور آستارا - اردبیل و بالعکس را طی روزهای پایان هفته جاری اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل امید نسیمی رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل گفت: تردد کلیه کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در محور آستارا – اردبیل و بالعکس از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز سه‌شنبه (۱۴ شهریور) در محور مذکور ممنوع است.

وی افزود: تردد تمامی کامیون‌ها و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه (۱۵ و ۱۷ شهریورماه) در محور مذکور ممنوع است.

گفتنی است مسیر اردبیل - آستارا یکی از پرترددترین و در عین حال صعب‌العبورترین راه‌های ارتباطی استان اردبیل و گیلان به‌شمار می‌رود که طی روزهای پایانی هفته و تعطیلات حجم تردد در این مسیر به شدت بالا می‌رود.

اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل برای کاهش ترافیک در این مسیر اقدام به احداث تونل دوم حیران در این مسیر کرده است و انتظار می‌رود با احداث این تونل و بهره‌برداری از آن حجم ترافیک در این مسیر به‌طور قابل ملاحظه کاهش یابد.