شناسهٔ خبر: 144380 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرعامل شهر جدید تیس و فرمانده نیروی زمینی سپاه از روند خدمات‌رسانی‌ در مرز ریمدان

بازدید مدیرعامل شهر جدید تیس و فرمانده نیروی زمینی سپاه از روند خدمات‌رسانی و عملکرد پایانه مرزی «ریمدان» محل ورود زائران پاکستانی اربعین حسینی به خاک ایران بازدید کرد. ‌

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهر جدید تیس، مهدی قربانی مدیرعامل شهر جدید تیس،‌سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از فرماندهان سپاه سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس از روند خدمات‌رسانی و عملکرد پایانه مرزی «ریمدان» محل ورود زائران پاکستانی اربعین حسینی به خاک ایران بازدید کردند.

در این بازدید مهدی قربانی مدیر عامل شهر جدید تیس گزارش مختصری از موکب راه اندازی شده توسط شهرهای جدید در منطقه مرزی ریمدان ارئه کرد.

مدیرعامل شهر جدید تیس گفت: شهر تیس جدید طی دو سال گذشته خدمات‌رسان زائران پاکستانی که از این مرز به منظور راه پیمایی اربعین از این منطقه تردد دارند بوده و با توجه به حجم زائران اباعبدالله در این ایام روزانه تعداد هزار نفر مورد پذیرایی قرار می‌گیرند.

سردار پاکپور نیز ضمن این بازدید اعلام کرد: منطقه ریمدان و میرجاوه بسیار مهمتر از مهران و خسروی و چذابه استو چون در این مناطق مردم خودمان برای حضور در راهپیمایی اربعین حضور پیدا می‌کنند و قضاوتی که دارند مربوط به خاک کشور و خانه خودشان است. ولی اولین چیزی که در ذهن زوار پاکستانی پس از خروج از کشور خودش نقش می بندد همین لحظه ورود به مرز ایران است. شاید در طول مسیر در ایران و عراق پذیرایی مختلفی از این عزیزان شود ولی اولین لحظه ای که ورود به ایران دارند و از مرز خودشان خارج میشوند بسیار مهم و حائز اهمیت است، به همین منظور تمام تلاشمان را بکار بگیریم که پذیرایی که در شان زوار امام حسین باشد از این عزیزان داشته باشیم.

خاکپور از تمامی مسئولین و دستگاه های و خادمان که در این ایام از زائران امام حسین (ع) استقبال داشتند تشکر و قدردانی کرد.