شناسهٔ خبر: 144394 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار: 

تونل خوانسار- بوئین میاندشت ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد 

محمد شاهی/ خوانسار رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار گفت: پروژه تونل خوانسار- بوئین میاندشت ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.  

سعید شاهی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ با اشاره به آخرین وضعیت احداث پروژه تونل خوانسار- بوئین میاندشت، اظهار کرد: با توجه به صعب العبور بودن راه ترافیکی این مسیر مقرر شد در بخشی از مسیر تونلی به طول یک هزار و ۲۰۰ متر با چهار کیلومتر راه دسترسی اجرا شود.  

وی با بیان اینکه پروژه تونل خوانسار- بوئین میاندشت ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه کرد: این پروژه در صورت تخصیص منابع تکمیل و بهره برداری خواهد شد و با این‌ اقدام، شیب مسیر در حد استاندارد ۶ درصد می‌شود.     

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار بیان کرد: پروژه کنارگذر شهر خوانسار بخشی از مسیر دامنه- خوانسار- گلپایگان- خمین است و مقطعی که در حال حاضر در دست اجرا قرار دارد ۱۴ کیلومتر است و مراحل خاکبرداری در حدود ۱۰ درصد انجام شده است.  

وی با اشاره به اینکه اصلاح چهارخطه ورودی جنوبی شهر خوانسار نیز با مشارکت این اداره، شهرداری و اداره راهداری در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: عملیات خاکی توسط شهرداری، اجرای بیس توسط راه و شهرسازی و عملیات آسفالت توسط راهداری انجام می‌شود.  

شاهی گفت: طول مسیر ۲ کیلومتر است و پروژه‌ در مرحله اتمام خاکبرداری قرار دارد، همچنین با اتمام پروژه مسیر ورودی جنوبی خوانسار ایمن خواهد شد.