شناسهٔ خبر: 144432 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسی سیستان و بلوچستان برای بازگشت زائران اربعین حسینی

ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از آمادگی تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسی این استان برای بازگشت زائران اربعین حسینی از مرزهای غربی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: تاکنون از استان ۱۷۷ دستگاه اتوبوس بصورت یکسر خالی به مرزهای غربی اعزام شده اند که از این تعداد ۹۸ دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی شلمچه و ۷۹ دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی چذابه برای انتقال زائران اربعین حسینی(ع) استقرار پیدا کرده اند.

وی تاکید کرد: تدابیر لازم برای جابجایی بدون دغدغه زائران اتخاذ شده تا بتوانیم به نحو احسن درخدمت زوار امام حسین( ع) باشیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان افزود: همچنین نیروهای راهداری این اداره کل در پایانه های مرزی شلمچه و مهران حضور دارند تا به بهترین نحو ممکن بازگشت زائران استان را مدیریت کنند.

وی با اشاره بر اهمیت نظارت بر عملکرد ناوگان مسافربری گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در راه‌های استان فعال هستند و سرعت و تخلفات اتوبوس‌ها را رصد خواهند کرد.

کرد با بیان اینکه تمامی هماهنگی های لازم با انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل برای آمادگی ناوگان و جابجایی زائران صورت گرفته و ناوگان حمل و نقل مسافر استان با تمام ظرفیت آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین است، گفت: راهداری استان با تمام قوا در خدمت زائران است تا آنها سفری ایمن، راحت، مطمئن داشته باشند.

️مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از مردم و زائران خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد راننده و ناوگان و وجود مشکل برای بازگشت به استان را به نمایندگان این اداره کل مستقر در پایانه های مرزی شلمچه و مهران و یا از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند تا به‌صورت برخط به شکایت‌ها رسیدگی شود.