شناسهٔ خبر: 144441 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

️رییس مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه؛

️ثبت بیش از ۱۲ میلیون تردد وسایل نقلیه سبک در محورهای مواصلاتی استان

قیاسی مدیریت راه های استان کرمانشاه ️رییس مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه از ثبت ۱۲ میلیون و ۷۵۵ هزار تردد وسایل نقلیه سبک در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) عمران قیاسی گفت: از ۲۷ مراد تا ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ (اول ماه صفر) ۱۲ میلیون و ۷۵۵ هزار تردد وسایل نقلیه سبک در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ثبت شده است.

وی گفت: جمع تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۱۵ میلیون تردد وسایل نقلیه است.

قیاسی درباه تردد وسایل نقلیه سنگین گفت: ۱ میلیون و ۹۷۰ هزار وسیله نقلیه سنگین طی بازده زمانی گفته شده در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کرده اند و محور اصلی تردد به سمت پایانه‌های مرزی پرویزخان، خسروی و سومار بوده است.

وی عنوان کرد: متوسط تردد ساعتی در محورهای مواصلاتی ۳۴ هزار و ۴۹۶ تردد است و تردد اتوبوس‌های ثبت شده ۳۶۶ هزار و ۶۱۸ خودرو است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه گفت: تردد ورودی به استان از ۲۷ مرداد تا ۱۴ شهریور ۱ میلیون و ۶۰۹ خودرو و تردد خروجی ۱ میلیون ۲۴۶ هزار است.

عمران قیاسی در پایان افزود: هموطنان و زائرین می توانند دیدگاه‌ها، پیشنهادات و یا انتقادات خود در مورد خدمات و عملکرد بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای و راهداری را در سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها بصورت شبانه روزی مطرح و شکایات خود را پیگیری کنند.