شناسهٔ خبر: 144484 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری همدان خبر داد:

اعزام بیش از ۱۸ هزار زائر از استان همدان به پایانه‌های مرزی مهران و خسروی

حضور مستمر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در پایانه مسافری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از جابه جایی بیش از ۱۸ هزار نفر زائر از مقصد استان همدان به پایانه‌های مرزی مهران و خسروی از ابتدای طرح اربعین تا به امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان همدان، مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش شبانه روزی کارکنان، فعالان و صنوف حمل و نقل عمومی مسافر استان، از  ۲۷ مرداد تا ۱۴ شهریور ماه، بیش از ۱۸ هزار زائر عتبات عالیات با ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مرزهای مهران و خسروی جابجا شدند.

وی تصریح کرد: این تعداد جابه جایی زائرین به مرزهای مهران و خسروی در قالب ۱۱۰۰ دستگاه ناوگان عمومی (اتوبوس و مینی بوس) صورت پذیرفته است.

 آهکی گفت: تدابیر لازم برای موج بازگشت زائران اربعین اندیشیده شده است و در صورت بازگشت تدریجی تا ۴ روز بعد از اربعین نیز ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان در خدمت زائرین خواهد بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ضمن اشاره به حضور ۲۴ ساعته همکاران این اداره کل  در پایانه های مسافربری بیان داشت ; افرادی که به شکل حضوری به پایانه‌ها مراجعه می‌کنند در صورتی که با مشکلاتی در خصوص نحوه بلیت ‌فروشی، نرخ کرایه و... مواجه شدند می‌توانند به دفاتر میز خدمت مراجعه و مسئله‌ خود را با کارشناسان مطرح کنند.