شناسهٔ خبر: 14461 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در راستای حفظ حقوق زائران حسینی؛

فروش ۶ هزار بلیت هواپیما به عتبات با نرخ‌های مصوب توسط شرکت هواپیمایی هما

هواپیما ایران ایر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما در راستای حقوق زائران عتبات عالیات، كلیه صندلی‌های پرواز عتبات خود را به نرخ مصوب هواپیمایی كشوری به هیئات مذهبی عرضه کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی «هما»، معاون بازرگانی این شرکت هواپیمایی گفت: با توجه به فرارسیدن اربعین و درخواست هیات‌های مذهبی برای حضور در كربلای معلی تاكنون ۶۰۰۰ صندلی با نرخ مصوب مسیر نجف ۹ میلیون ریال و مسیر بغداد ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بدین منظور عرضه شده است.

 وی در خصوص نرخ عرضه شده گفت: نرخ بلیت‌های ارائه شده مطابق نرخ مصوب سازمان هواپیمایی كشوری است.

معاون بازرگانی "هما" در پاسخ به سوال فروش بلیت بالاتر از نرخ مصوب گفت: مسافران در صورت تهیه بلیت هما بالاتر از نرخ مصوب می‌توانند با در دست داشتن فیش واریزی جهت دریافت ما به‌التفاوت مبلغ پرداختی خود به واحد نظارت و بازرسی "هما" مراجعه کنند.

وی در خصوص زمان شروع پروازهای عتبات عالیات ویژه اربعین گفت: پروازها از اوایل آذرماه سال جاری آغاز و به مدت ۱۶ روز ادامه خواهد داشت. هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در هفته تعداد ۳۷ پرواز برنامه‌ای به دو فرودگاه نجف اشرف و بغداد انجام می‌دهد و پروازهای ویژه اربعین با عنوان پروازهای فوق العاده این شركت برای حضور هموطنان در مراسم اربعین حسینی برنامه ریزی شده است./

نظر شما