شناسهٔ خبر: 144787 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی ناوگان حمل ونقل عمومی اتوبوس استان چهارمحال وبختیاری جهت اعزام به مشهد

آمادگی ناوگان حمل ونقل عمومی اتوبوس استان چهارمحال وبختیاری به مشهد رئیس اداره حمل و نقل مسافر چهارمحال و بختیاری گفت: درخواست ناوگان برای سفر به مشهد از ۲۰ تا ۲۸شهریور است که به محض بازگشت کلیه زائران از عراق خطوط داخلی باز می‌شوند و مشکلی در جابه‌جایی زائران نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری) اصغر رحیمی، رئیس اداره حمل و نقل مسافر گفت: معمولا در ایام پایانی ماه صفر وشهادت امام رضا علیه السلام زائران از استان راهی خراسان می‌شوند ازآنجایی که ۹۰ درصد این سفرها با کاروان و به صورت دربستی انجام می‌شود مشکلی در تامین ناوگان برای زائران نداریم.
رئیس اداره حمل و نقل مسافر چهارمحال و بختیاری افزود: درخواست ناوگان برای سفر به مشهد از ۲۰ تا ۲۸شهریور است که به محض بازگشت کلیه زائران از عراق خطوط داخلی باز می‌شوند و مشکلی در جابه‌جایی زائران نخواهیم داشت.وی ادامه داد: کاروانی بودن سفرها سبب می‌شود که بلیتی فروخته نشود و هزینه اتوبوس دربستی حساب می‌شود.

رحیمی در پایان گفت: فعلا افزایش قیمتی برای نرخ بلیت اتوبوس به مشهد مقدس اعلام نشده است و مبلغ طبق قبل یعنی ۴۴۳ هزار تومان برای هر نفر در اتوبوس ۲۵ نفره و ۲۷۰ تومان برای هر نفر در اتوبوس ۴۴ نفره حساب می‌شود.