شناسهٔ خبر: 144808 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر و تشکر از خادمان در طرح اربعین حسینی۱۴۰۲

تقدیر و تشکر از خادمان زایرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در طرح اربعین ۱۴۰۲ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از فعالان بخش راهداری وحمل ونقل جاده ای و خادمان زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، در متن راستیار  آمده است:

درود و ارادت خاضعانه محضر خادمان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با الطاف واسعه خداوند متعال مراسم راهپیمایی اربعین که به تعبیر مقام معظم رهبری(دامه‌توفیقاته) پرچم بلند حضرت سیدالشهداء علیه السلام و نشانه اراده پروردگار برای افراشته کردن پرچم اسلام اهل بیت است، با شکوه و عظیم در جوار اعتاب مقدس و بارگاه مطهر ائمه اطهار علیهم السلام در کشور عراق برگزار شد.

ضمن تمجید و تقدیر از پشتیبانی های استاندار معزز و معاونین محترم ایشان ، تلاش های خالصانه ، همکاری و تلاش عاشورایی فعالان بخش راهداری وحمل ونقل جاده ای ارجمند از جمله مدیران و مسولان شرکت های حمل و نقل مسافر استان ، رانندگان و مالکان بخش مسافر استان ، همکاران تلاشگرم در کمیته حمل ونقل و سوخت استان ، راهداران ساعی استان فارسی و سایر همکاران خدمت‌رسان به خیل زائرین اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در پایانه‌های استان و نمایندگان اداره کل مستقر در پایانه های مرزی تشکر نموده و مراتب سپاس و قدردانی خود را ابراز می‌نمایم.

اقدامات ارزشمند شما عزیزان در پاسداشت مراسم عظیم اربعین حسینی سال ۱۴۰۲ همراه با همه دست‌اندرکاران عزتمند این آیین ارزشمند ، فراموش نشدنی است و برایتان استجابت این دعای شریف(أَللّهُمَّ ارْزُقْنی شَفاعَةَ الْحُسَیْنِ یَومَ الْوُرُودِ وَثَبِّتْ لِی قَدَمَ صِدْق عِنْدَکَ مَعَ الْحُسَیْنِ وَأَصْحابِ الْحُسَیْنِ الَّذینَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَیْنِ علیه السلام) را از درگاه باریتعالی مسئلت دارم.

مطمئناً در این مسیر تعالی‌بخش مشکلات و مسائلی نیز بود که باعث رنجش گردید. به نوبه خود از مشکلات پیش‌آمده عذرخواهی نموده و مجدداً مراتب تقدیر و تشکر و قدردانی خود را محضر شما سروران اعلام می‌نمایم و بجاست سجده شکر به درگاه خداوند منان از بابت توفیق حضور پرشور و خدمتگراری بی شائبه و خالصانه شما بزرگواران به زائرین در این همایش معنوی به جا ‌آوریم.

انشاءالله توفیق یابیم با بهره‌گیری از تجارب گذشته و امسال، اربعین ۱۴۰۳ را در سازماندهی و خدمت به زائرین به نحو شایسته‌ تری اجرا نمائیم.

علیرضا راستیار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین فارس

شهریور ماه ۱۴۰۲