شناسهٔ خبر: 144943 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه با مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام شد؛

اعلام آمادگی قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان

اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي جانشین قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه از آمادگی این قرارگاه در تسریع طرح نهضت ملی مسکن استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، سردار حسن‌زاده جانشین قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه  در جلسه ای با وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان اظهار داشت: اراده و تلاش جهادی مجموعه اداره کل راه و شهرسازی در وظایف ابلاغی از سوی دولت سیزدهم و وزارت متبوعه نمایان و ما نیز در این راه همراه و همگام هستیم.
 مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز ضمن تسلیت ایام تعامل فی مابین ارگان ها و سازمان ها را در راستای رسیدن به اهداف تعیین شده موثر دانسته و هم افزایی بین سازمان ها را در استان در راستای مهمترین ماموریت ابلاغی خود که همانا تسریع در خانه دار کردن مردم است الگویی مطلوب در سطح کشور اعلام کرد.
ساماندهی و تعیین_تکلیف پروژه های مشترک، رسیدگی به مطالبات گذشته در راستای آماده سازی سایت ها، آمادگی در انجام شبکه معابر و خدمات زیربنایی و روبنایی سایت های تعیین شده، پیگیری مسکن ایثارگران، رزمندگان مشمولین طرح نهضت ملی مسکن از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.