شناسهٔ خبر: 144962 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آران و بیدگل اعلام کرد؛

اختصاص ۶۰۵ میلیارد ریال ویژه ایمن‌سازی محورهای آران و بیدگل

اختصاص ۶۰۵ میلیارد ریال ویژه ایمن‌سازی محورهای آران و بیدگل سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آران و بیدگل از اختصاص ۶۰۵ میلیارد ریال ویژه ایمن‌سازی محورهای آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، حسین عبدالله‌زاده سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آران و بیدگل با تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم در کاهش تصادفات و ایمنی جاده روکش آسفالت محور کاشان - ابوزیدآباد بود که به طور ۱۰ کیلومتر و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شد. 

وی از روکش آسفالت محور علی‌آباد به کاشان به طول ۵ کیلومتر و اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: برای روشنایی محور علی‌آباد به کاشان به طول ۵ کیلومتر نیز ۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد. 

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آران و بیدگل از اختصاص ۲۵ میلیارد ریال اعتبار ویژه روشنایی محور نوش‌آباد به کاشان به طول ۱.۵ کیلومتر خبر داد و گفت: روشنایی محور ریجن - ابوزیدآباد نیز به طول ۲.۵ کیلومتر و اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات این اداره بوده است. 

وی از خط کشی محورهای اصلی و فرعی شهرستان آران و بیدگل به طول ۲۰۰ کیلومتر و اعتبار ۵۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: ایمن‌سازی تقاطع سیلو با اعتبار ۵ میلیارد ریال، لکه‌گیری محورهای اصلی و فرعی شهرستان آران و بیدگل با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و ۸۰۰ تن آسفالت از دیگر اقدامات بود. 

عبدالله‌زاده با بیان اینکه ۲۰ میلیارد ریال در راستای نصب گازوئیل در محورهای مواصلاتی شهرستان آران و بیدگل هزینه شد، تصریح کرد: ۵ میلیارد ریال نیز در زمینه نصب چراغ‌های چشمک‌زن در محورهای مواصلاتی شهرستان آران و بیدگل هزینه شد.