شناسهٔ خبر: 144964 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای ایمن سازی انجام شد؛

روکش آسفالت محور حسین آباد سه راهی مهردشت

روكش آسفالت محور سين آباد سه راهي مهردشت مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهردشت از روکش آسفالت محور حسین آباد - سه راهی مهردشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، محمدرضا رفیعیان مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهردشت در حاشیه بازدید از پروژه روکش آسفالت محور حسین آباد - سه راهی مهردشت اظهار کرد: اجرای روکش آسفالت این محور به طول ۹ کیلومتر با اختصاص اعتباری افزون بر ۹ میلیارد تومان در حال انجام است که فرآیند تجهیز کارگاه و انتقال ماشین‌آلات نیز به طور کامل انجام شده است و پیمانکار پروژه شروع به کار کرده است.

مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهردشت در ادامه به ترافیک بالای این محور اشاره کرد و افزود: با توجه به ترافیک بالا لازم بود تا هر چه سریع‌تر روکش آسفالت این محور اجرا شود که فاز نخست این پروژه از حسین آباد تا سه راهی مهردشت بوده و تا پایان ماه شهریور تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

رفیعیان افزود: اجرای فازهای بعدی از این محور نیز به طول ۱۲ کیلومتر از سه‌راهی تیران به حسین آباد در مقاطع بعدی در صورت تخصیص اعتبار انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به قرارگیری شهرک‌های صنعتی مهردشت و کارخانه سیمان ساروج اصفهان در این منطقه و افزایش محسوس ترافیک و اهمیت بالای این محور از نظر درجه‌بندی راه، نیاز به بهسازی و روکش آسفالت بیش از پیش احساس می‌شد که با این اقدام، ضریب ایمنی جاده نیز ارتقا یافته و می‌تواند نقش سازنده‌ای در صادرات کالا و رونق اقتصادی و کشاورزی و در نتیجه مهاجرت معکوس این منطقه داشته باشد.

رفیعیان تاکید کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، نظارت دقیق بر اجرا و کنترل کیفیت بتن آسفالت گرم استفاده شده در این پروژه‌ها را الزامی دانسته و اجرای به موقع این پروژه را حفظ و صیانت از سرمایه‌های ملی در حوزه‌های اعتبار تخصیصی، فنی و ایمنی می‌داند.