شناسهٔ خبر: 145002 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان خبرداد؛

آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل مسافربری سیستان و بلوچستان جهت جابه‌جایی زائران حرم رضوی

ناوگان اتوبوسی سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از آمادگی کلیه شرکت ها و موسسات مسافربری استان برای جابه‌جایی زائرین حرم رضوی در دهه پایانی ماه صفر خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین سالروز شهادت علی بن موسی الرضا (ع)، شاهد افزایش سفرهای جاده‌ای به مقصد مشهد مقدس خواهیم بود از این‌رو به کلیه شرکت‌ها و موسسات مسافربری استان اعلام شده تا با تمام توان خود نسبت به جابه‌جایی زائران حرم رضوی (ع) اقدام کنند. 

وی در ادامه گفت: با توجه به تعیین این اداره کل به عنوان معین استان‌های خراسان جنوبی و گلستان، در مجموع ۴۵ دستگاه اتوبوس از ظرفیت ناوگان اتوبوسی استان در اختیار استان‌های مذکور به منظور برنامه ریزی بازگشت زائرین حرم رضوی قرار خواهد گرفت.  

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: مسافرین محترم و هم استانی‌های گرامی می‌توانند به منظور تهیه بلیت اتوبوس به مقصد مشهدمقدس، ضمن مراجعه به شرکت‌های مسافربری مستقر در پایانه‌های مسافربری استان، از طریق وب سایت‌های www. safar724. com   وwww. payaneha. com  به خرید بلیت اینترنتی اقدام کنند. 

کرد یادآور شد: زائرین در صورت مشاهده هرگونه مشکل در طول مسیر، می‌توانند شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه ارتباطی ۱۴۱ با مرکز مدیریت راه‌ها مطرح کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی و رفع آن اقدام لازم به عمل می‌آید.