شناسهٔ خبر: 145086 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیر کل راه و شهرسازی شاهرود به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)

مهندس عمیدی مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان(شاهرود)، با صدور پیامی سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) امیر عمیدی مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود)، با صدور پیامی سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)، را به دوستداران ولایت تسلیت گفت. 

در متن پیام آمده است: 

رحلت جانگداز و ملکوتی خاتم مهربانی و رحمت، پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت سبط اکبر و کریم آل طه امام حسن مجتبی (ع) و شهادت هشتمین ستاره آسمان امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) را به پیشگاه امام زمان حضرت مهدی (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، عموم مسلمانان و شیفتگان پیامبر اخلاق و شفقت و امامان همام تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم. 

حیاتی‌ترین نیاز فرهنگی جهان اسلام در برهه کنونی، افزایش بصیرت و شناخت طرفندهای تفرقه افکنانه دشمنان اسلام است. دشمنان دین مبین اسلام، به خوبی دریافته‌اند که توانایی پاسخگویی به منطق اسلام و قران را ندارند و اگر چشم و گوش ملت‌ها را برای شنیدن پیام کامل‌ترین دین الهی آزاد بگذارند، به حکم فطرت الهی که در نهاد هر کسی به ودیعت گذاشته شده است، با سرعتی فوق تصور، اسلام، عالم گیر خواهد شد. خدای را سپاس فراوان که ما را از متمسکین به ولایت حضرت علی ابن ابیطالب و اولاد طاهرینش علیهم السلام قرار داد. امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و عنایت خداوند متعال و در سایه وحدت و همدلی، ادب و نزاکت اسلامی با حفظ سلایق و روش‌ها بتوانیم در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت‌رسانی صادقانه به مردم شریف و بسط و گسترش ارزش‌ها و فضایل اخلاقی در جامعه کوشا باشیم و با سیره این رسول آسمانی و ائمه معصومین علیهم السلام در جهت حقیقت جویی، خیرخواهی و عشق و محبت نسبت به بندگان و همنوعان گام برداریم. در پایان با آرزوی قبولی طاعات و عزاداری‌های محرم و صفر، همه با هم همنوا و همصدا می‌شویم که: 

السلام علیک یا خاتم الانبیاء، یا سید المرسلین السلام علیکم یا اهل بیت النبوه و موضع الرساله السلام علیکم و رحمت الله و برکاته