شناسهٔ خبر: 145137 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با توجه به ایمن سازی تردد صورت گرفت؛

بهره برداری از روشنایی تقاطع روستای گوالان زنجانرود

راهداری زنجان در پی درخواست اهالی و کاربران جاده‌ای، روشنایی تقاطع روستای گوالان در ترانزیت زنجان_میانه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی(استان زنجان)، میثم زارع، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود عنوان کرد: با توجه به نیاز به ایمن‌سازی تقاطع روستای گوالان و ترافیک بالای محور ترانزیت زنجان_میانه، همچنین نزدیک بودن به روستای پرجمعیت‌ رجعین، ۸۰۰ متر از سیستم روشنایی تقاطع گوالان به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: در این مسیر ۷ پایه روشنایی تیر برق نصب شده است که چراغ‌های روشنایی بکار رفته از نوع ال ای دی و کم‌مصرف هستند، با پیگیری‌های صورت گرفته، انشعاب برق این محور نیز صورت گرفت.

زارعی بیان کرد: این پروژه در فاصله زمانی یک ماهه انجام شد و برای این امر در مجموع ۴۰۰ میلیون تومان به قیمت روز هزینه شده است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود در توضیحی تکمیلی در این خصوص افزود: با توجه به‌ ضرورت اجرای طرح که از مطالبه‌های جدی کاربران جاده‌ای و اهالی روستا بود، به پی‌گیری موضوع اقدام و خوشبختانه از اوایل مرداد ماه آغاز و به سرانجام رسید.

وی از پیگیری اجرای سیستم روشنایی در ۳ تقاطع دیگر خبر داد و گفت: در صورت انجام رمپ و لوپ عوارضی ماهنشان و تامین اعتبار، نصب روشنایی این تقاطع نیز اجرایی می‌شود.