شناسهٔ خبر: 145152 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی شهروند افتخاری بم شد

زهره ای کرمان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در حاشیه سفر  به شهرستان بم با اهدای لوح شهروندی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر جهانی بم، به عنوان شهروند افتخاری بم معرفی‌شد و از پیگیری راه‌اندازی پرواز بم-مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در حاشیه سفر به شهرستان بم با اهدای لوح شهروندی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر جهانی بم، به عنوان شهروند افتخاری بم معرفی‌شد.

زهره ای در خلال این سفر گفت: هدف از سفرهای استانی، شناخت مشکلات، آسیب شناسی و در نهایت ارائه راه حل است.

وی افزود: گشور ایران دارای سرمایه‌های فراوانی بوده و مهمترین سرمایه آن نیروی انسانی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: باید ضعف ها را باید به قوت تبدیل کنیم تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

به گفته زهره ای طی چند سال اخیر در مجموعه وزارت راه و شهرسازی اتفاقات خوبی رخ داده است اما متاسفانه مسیر اجرای پروژه‌ها در پیچ و خم اداری افتاده است.

زهره‌ای گفت: وزیر راه و شهرسازی دو شعار مهم در دستور کار خود قرار دارد یکی از آن‌ها نهضت ملی مسکن به عنوان مهمترین پروژه و از تدابیر و دستورات ریاست جمهوری و دیگری حمل و نقل است.

وی تصریح کرد: تمامی ارکان وزارتخانه به عنوان بازوهای حمایتی همراهی لازم را برای تحقق ماموریت‌ها به ویژه در نهضت ملی مسکن و نهضت حمل و نقل داشته باشند.

زهره‌ای با اشاره به اینکه باید از ظرفیت نیروی انسانی به بهترین شکل استفاده کنیم، عنوان کرد: در سازمان نیروی مازاد وجود دارد که باید این مشکل را حل کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: همه امکانات از جمله اعتبارات، وضعیت اقتصادی و سرمایه انسانی در کشور وجود دارد اما نحوه بکارگیری این امکانات باید ترمیم و رفع اشکال شود.

زهره‌ای در خصوص عدم همکاری برخی بانک ها با نهضت ملی مسکن شهرستان ریگان توضیح داد: مشکل دو بانکی که در این خصوص همکاری لازم را به عمل نیاوردند، طی جلسه‌ای بررسی خواهد شد.

وی درخصوص راه اندازی پرواز بم به مشهد گفت: راه اندازی پرواز بم به مشهد را در دستور کار قرار داده و در کمیته تصمیم گیری مطرح خواهم کرد.

زهره‌ای در خاتمه خاطرنشان کرد: بهترین شرایط را برای مردم بم و استان کرمان ایجاد خواهیم کرد و به همین منظور ظرف چند ماه آینده با سفر مجدد به بم اقدامات گفته شده پیگیری خواهد شد.