شناسهٔ خبر: 14516 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استقرار ۳۵ تیم راهداری زمستانی در محورهای ارتباطی لرستان

بارش برف در خراسان رضوی مديركل راه و شهرسازي لرستان گفت: با آغاز فصل سرما و احتمال شروع بارندگي در استان، ۳۵ تیم راهداری زمستانی در محورهای ارتباطی برفگیر و کوهستانی مستقر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره‌كل راه و شهرسازي استان لرستان، شهرام ملكي با اعلام اين خبر گفت: زمان رسمی استقرار تیم‌های راهداری زمستانی از ۱۵ آذر تا  ۱۵ فروردین ماه سال آینده است.

وي افزود: اين اكيپ‌ها در مجموع شامل ۳۶۵ نفر هستند كه با استفاده از ۲۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین، كار برفروبي و بازگشايي راهها را در سطح محورهای ارتباطی استان انجام مي‌دهند.

ملكي اضافه كرد: در این راستا ۲۴ باب راهدارخانه ثابت و ۸ باب راهدارخانه سیار در نقاط مختلف آماده استقرار تیم‌های زمستانی و مسافران است.

وي با اشاره به اينكه ۱۶ گردنه برفگیر در راههای اصلی، فرعی و روستایی استان شناسایی شده است گفت: رانندگان و مسافران عزيز علاوه بر توجه به هشدارهای پلیس و سازمان هواشناسی، در صورت تردد از این محورهای برفگیر و کوهستانی بايستي تجهیرات کامل ایمنی و گرمایشی را به همراه داشته باشند.

ملكي اضافه كرد:  همچنین همكاران ما در مركز اطلاعات راههاي استان از طريق تلفن ۳۳۴۰۶۳۲۱ به طور شبانه‌روزي آماده پاسخگویی و اطلاع رسانی در خصوص وضعیت راههای استان هستند.

نظر شما