شناسهٔ خبر: 145171 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون استاندار خراسان جنوبی از پایانه مسافربری بیرجند

بازدید معاون استاندار خراسان جنوبی.jpg معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به منظور نظارت بر روند جابجایی زائران حرم رضوی از پایانه مسافربری بیرجند بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، علیرضا عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی،  اسداله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و محمد حاجی صفری معاون حمل و نقل اداره کل از پایانه مسافربری بیرجند بازدید کردند.

در این بازدید عباس زاده در جریان روند جابجایی زائران حرم رضوی و خدمت رسانی به زائران توسط ناوگان مسافربری و شرکت‌های مسافری قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ضمن تاکید بر ارائه بهترین خدمات‌ به زوار مشهد مقدس، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اتخاذ شده با توجه به وجود تعداد اتوبوس‌های موجود، زوار حرم رضوی بدون کمترین مشکل جابجا می شوند.

وی در ادامه از خدمت رسانی ناوگان اتوبوسی به زائرین اربعین حسینی تقدیر و تصریح کرد ناوگان اتوبوسی استان با استفاده از تمامی توان و ظرفیت موجود در استان بهترین عملکرد در امر جابجایی زوار اربعین حسینی (ع) را ارائه دادند.