شناسهٔ خبر: 145179 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعزام ۱۳۰۸۵ زائر خراسان جنوبی به مشهد توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای

208836.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اعزام ۱۳۰۸۵ زائر حرم مطهر رضوی از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۲ شهریورماه از شهرستان های استان به مشهد مقدس با انجام ۴۶۴ سفر توسط ناوگان حمل و نقل مسافر خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان گفت: با توجه به ایام پایانی ماه صفر که مقارن با رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) می باشد همه ساله زائران حرم مطهر رضوی از خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: ۱۳۰۸۵ زائر حرم مطهر رضوی از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۲ شهریورماه از میادی شهرستان های استان به مشهد مقدس با انجام ۴۶۴ سفر توسط ناوگان حمل و نقل مسافر جابجا شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با همکاری انجمن های صنفی شرکت ها و رانندگان مسافر، مالکین و رانندگان سخت کوش استان از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمات رسانی بهتر و مطلوبتر به زائرین حرم رضوی استفاده خواهد کرد.

وی یادآور شد: مسافرین محترم می توانند برای دریافت بلیت برگشت با ناوگان اتوبوسی به استان نیز به وب سایت‌های شرکت‌های حمل و نقل مسافر به نشانی سفر ۷۲۴ و www.payaneh.ir  مراجعه کنند.

جلال زاده در ادامه اظهار کرد: مسافرین محترم می‌توانند هرگونه تخلف مشاهده از سوی شرکت‌های حمل و نقل را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۴۱ و ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ اطلاع رسانی نمایند تا اقدام لازم صورت پذیرد.