شناسهٔ خبر: 145188 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دهه پایانی ماه صفر انجام شد؛

اعزام افزون بر ۸ هزار و ۲۰۰ زائر از سیستان و بلوچستان به مشهد مقدس 

ناوگان اتوبوسی سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از اعزام ۸ هزار و ۲۹۰ نفر زائر از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ شهریور ماه سالجاری طی ۳۱۲ سفر اتوبوسی به مشهد مقدس خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد با بیان اینکه این اداره کل با تمام ظرفیت ناوگان اتوبوسی در راستای خدمات رسانی به زائران گام برداشته است اظهار کرد:به منظور سهولت در امر جابجایی زوار،برنامه ریزی لازم به منظور تامین ناوگان اتوبوسی جهت بازگشت زائرین از مشهد مقدس صورت گرفته است. 

وی ادامه داد:باتوجه به تعیین این اداره کل به عنوان معین استان های گلستان و خراسان جنوبی در این ایام ۲۰ دستگاه اتوبوس به استان گلستان و ۲۵ دستگاه اتوبوس به استان خراسان جنوبی به منظور جابجایی زائرین استان های مذکور اختصاص یافته است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود:مسافرین محترم می توانند برای دریافت بلیت برگشت با ناوگان اتوبوسی به استان به وب سایت های شرکت های حمل و نقل مسافر به نشانی سفر۷۲۴ و www.payaneh.ir مراجعه کنند.

کرد در پایان از مسافران و زوار امام همام خواست که درصورت مشاهده هرگونه موارد خارج از مقررات و قوانین جاده ای با سامانه گویای ۱۴۱ در طول شبانه روز تماس برقرار کرده و مراتب را جهت بررسی و پیگیری اعلام کنند.