شناسهٔ خبر: 145220 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعزام ۱۵ هزار و ۴۷۲ زائر خراسان جنوبی به مشهد توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای

جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی 1.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اعزام ۱۵۴۷۲ زائر حرم مطهر رضوی از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۴ شهریورماه از مبادی شهرستان های استان به مشهد مقدس با انجام ۶۰۲ سفر توسط ناوگان حمل و نقل مسافر خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه شهرسازی در خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای خراسان جنوبی ، گفت: با توجه به ایام پایانی ماه صفر ۱۵۴۷۲ زائر حرم مطهر رضوی از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۴ شهریورماه از مبادی شهرستان های استان به مشهد مقدس با انجام ۶۰۲ سفر توسط ناوگان حمل و نقل مسافر جابجا شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با همکاری انجمن های صنفی شرکت ها و رانندگان مسافر، مالکین و رانندگان سخت کوش استان از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمات رسانی بهتر و مطلوبتر به زائرین حرم رضوی استفاده خواهند کرد.

وی یادآور شد: مسافران می توانند برای دریافت بلیت برگشت با ناوگان اتوبوسی به استان نیز به وب سایت‌های شرکت‌های حمل و نقل مسافر به نشانی سفر ۷۲۴ و www.payaneh.ir  مراجعه کنند.

جلال زاده در ادامه اظهار کرد: مسافران می‌توانند هرگونه تخلف از سوی شرکت‌های حمل و نقل را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۴۱ و ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ اطلاع رسانی کنند تا اقدام لازم صورت پذیرد.