شناسهٔ خبر: 145286 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

کنترل بیش از ۲۰۰ دستگاه ناوگان عمومی در محورهای بوشهر

بازدید ایمنی ترافیک رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: در طرح جابه‌جایی زائرین اربعین حسینی (۲۷ مردادماه تا ۲۰ شهریور سال جاری) ۲۱۰ وسیله نقلیه عمومی مورد بازدید و کنترل قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) بابک کاوه ئیان رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در طرح جابه‌جایی زائرین اربعین حسینی (۲۷ مردادماه تا ۲۰ شهریور سال جاری) ۲۱۰ وسیله نقلیه عمومی مورد بازدید و کنترل قرار گرفت. 

بابک کاوه ئیان خاطرنشان کرد: در جریان این بازدیدها، ۱۸ مورد تخلف احصاء شده که پس از بررسی، در دبیرخانه کمیسیون‌های مربوطه طرح و منجر به رای خواهد شد. 

کاوه‌ئیان درباره تخلفات شناسایی شده یادآور شد: ۷ فقره مربوط به کمیسیون ماده ۱۱ (رانندگان)، ۴ فقره مربوط به کمیسیون ماده ۱۲ (شرکت ها) و ۵ فقره مربوط به کمیسیون ماده ۱۴ (مالکین وسایل نقلیه) بود. 

رئیس اداره ایمنی و ترافیک استان افزود: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرارگاه پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.