شناسهٔ خبر: 145288 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حذف و اصلاح نقاط پرحادثه استان اصفهان با اولویت مسیرهای پرتردد

حذف و اصلاح نقاط پرحادثه استان اصفهان با اولويت مسيرهاي پرتردد سرپرست اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از احداث زیرگذر شهرک صنعتی دهاقان و دیوار حائل بتنی خروجی پل غدیر شهرستان لنجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، حامد ایرج‌پور سرپرست اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی تردد ورودی شهرک صنعتی دهاقان، پروژه احداث زیرگذر این شهرک در دستورکار قرار گرفت.

سرپرست اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: این پروژه از آبان سال گذشته در محور شهرضا- دهاقان در جنوب استان اصفهان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در این عملیات ابتدا راه دسترسی این شهرک اصلاح شده و با احداث زیرگذر، تاکنون ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ایرج‌پور با اشاره به اعتبار ۲۵ میلیارد ریالی این پروژه بیان کرد: پروژه احداث زیرگذر ورودی شهرک صنعتی دهاقان در مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های استان خاطر نشان کرد: احداث دیوار حائل بتنی به طول ۸۵ متر در خروجی پل غدیر شهرستان لنجان از دیگر اقدامات اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان به منظور حذف و اصلاح نقاط پرحادثه در محورهای استان است.

وی گفت: این پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال از تیرماه سال گذشته با هدف افزایش ایمنی تردد این نقطه پرتگاهی در محور اصفهان - شهرکرد آغاز شده است.

ایرج‌پور افزود: این عملیات با خاک‌برداری، احداث دیوار و ارتقای روکش آسفالت در آن مقطع درحال انجام است و به‌زودی تکمیل می‌شود.