شناسهٔ خبر: 145333 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خط کشی۷۵ کیلومتر از محور اصلی زنجان_بیجار

راهداری زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ایجرود ضمن تشریح عملکرد این اداره گفت: ۷۵ کیلومتر از محور اصلی زنجان_بیجار طی یک ماه خط کشی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(استان زنجان)، رسول‌ایمانی‌تبار، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایجرود با اشاره به عملکرد یک ماهه این اداره گفت: همه تلاش نیروهای راهداری بر خدمت‌رسانی به مردم و کاربران جاده‌ای است.

وی با اشاره به عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایجرود در مرداد ماه سال جاری عنوان کرد: روکش آسفالت چهارخطه باند جنوبی زنجان-زرین‌آباد به طول ۳/۲ کیلومتر، لکه‌گیری محورهای روستایی ملاپیری، سعیدآباد، شوراب و شهرک، بزین_قره‌داغ_هلیل‌آباد، محور فرعی اغلبیگ_ قارختلو_ اینچه رهبری از جمله این اقدامات است.

وی افزود: بهسازی راه روستایی قره‌بلاغ به طول ۲/۳ کیلومتر با بتن‌ریزی ابنیه فنی به حجم ۱۰۰ متر مکعب با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در این بازه زمانی انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایجرود توضیح داد: همچنین خط‌کشی ۷۵ کیلومتر محور اصلی زنجان_ بیجار، تعمیر و نصب گاردریل به طول هزار و ۶۰۰ متر، رنگ‌آمیزی و آشکارسازی سرعت‌گیر و سرعت‌کاه‌ها در محور اغلبیگ و بیدگینه، رفع نقاط حادثه‌خیز پاپایی، ترانشه‌برداری، اصلاح و بهسازی ورودی و خروجی روستای قره‌بوته از دیگر اقدامات این اداره است.

وی گفت: پاکسازی حرایم و بستر راه‌های اصلی و روستایی به طول ۱۶ کیلومتر، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، کنترل اضافه تناژ، نظارت بر معادن و شرکت‌های حمل و نقل از دیگر اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایجرود در مرداد ماه بوده است.

ایمانی تبار در پایان ارتقای ایمنی شهروندان و کاربران جاده‌ای را اولویت راهداری دانست و گفت: نیروهای راهداری این شهرستان با تمام توان برای تحقق این هدف تلاش می‌کنند تا مسیر خدمت‌رسانی به مردم هموارتر شود.