شناسهٔ خبر: 145345 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان:

بهسازی محور بندر ترکمن به آق قلا در حال اجرا است

راه و شهرسازی گلستان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: محور بندر ترکمن به آق قلا یکی از مهم‌ترین محورهای مواصلاتی استان است که در حال حاضر عملیات تعریض و بهسازی باند جنوبی این محور در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، علیرضا لیاقی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: با توجه به میزان ترافیک بالا و عرض کم محور بندر ترکمن به آق قلا، اداره کل راه و شهرسازی با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان نسبت به تعریض و بهسازی باند جنوبی این محور اقدام کرده است. 

وی افزود: این محور ۳۴ کیلومتر طول دارد و تا کنون تعریض، بهسازی و آسفالت ۱۱ کیلومتر از باند جنوبی آن از مبدا بندرترکمن به سمت آق قلا توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان به اتمام رسیده و تعریض و مابقی مسیر در دست اقدام است. 

لیاقی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره برداری بخشی از باند جنوبی محور بندر ترکمن به آق قلا در دور دوم سفر رئیس جمهور به گلستان انجام شده است. 

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین گفت: لازم به ذکر است که این پروژه از مصوبات سفر هیئت دولت به گلستان بوده و یکی از مطالبات جدی مردم منطقه است. 

وی اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی گلستان یکی از دستگاه‌های پیشرو در جذب اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور بوده و هم اکنون پروژه بهسازی محور آق قلا به گنبد کاووس نیز در حال اجرا است.