شناسهٔ خبر: 145397 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی خبر داد؛

برقراری ۳ پرواز فوق‌العاده مشهد- تهران

فرودگاه مشهد مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی از برقراری ۳ پرواز فوق‌العاده در مسیر مشهد- تهران، با دستور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمود امانی‌بنی مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی از برقراری ۳ پرواز فوق‌العاده مشهد- تهران خبر داد.

وی در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی حضور برخی زائران لیست انتظار در فرودگاه مشهد به‌منظور بازگشت به تهران، با دستور وزیر راه و شهرسازی، مجوز ۳ پرواز فوق‌العاده به مقصد تهران صادر شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی افزود: براین اساس، با برقراری نخستین پرواز در روز یکشنبه ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۲ و دو پرواز در روز دوشنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۲ تمام زائران رضوی در لیست انتظار به تهران باز خواهند گشت.

امانی‌بنی با اشاره به حجم بالای مسافران مشهدمقدس در روزهای پایانی ماه صفر و بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های موجود برای تسهیل سفر زائران رضوی، تأکید کرد: تعداد پروازها در این ایام نسبت به مدت مشابه (ایام پایانی ماه صفر سال ۱۴۰۱) ۱۵ درصد افزایش یافته و در این ایام تعداد مسافرانی که توسط ناوگان هوایی به مشهد مقدس سفر کردند ۳۰ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است.