شناسهٔ خبر: 145409 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازگشت ۱۴۰۱۴ زائر حرم رضوی خراسان جنوبی طی دو روز گذشته

253208.jpg مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای خراسان جنوبی از بازگشت ۱۴۰۱۴ زائر از مشهد مقدس به استان توسط ۳۸۱ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی طی دو روز گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: با توجه به ایام پایانی ماه صفر که مقارن با رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) است همه ساله زائران حرم مطهر رضوی از خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه در این ایام در مسیر زیارتی مشهد مقدس با افزایش تقاضای سفر مواجه بودیم افزود: طرح جابه‌جایی زائرین مشهد مقدس از ۲۰ شهریور آغاز و تا ۳۱ شهریور ماه ادامه دارد.

جلال زاده ادامه داد: ۱۸۹۹۴ زائر حرم مطهر رضوی از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۶ شهریورماه از مبادی شهرستان های استان به مشهد مقدس با انجام ۸۰۱ سفر توسط ناوگان حمل و نقل مسافر جابجا شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین در تاریخ  ۲۵ و ۲۶ شهریورماه با توجه به موج بازگشت زائران از مشهد مقدس به استان ۱۴۰۱۴ نفر زائر توسط ۳۸۱ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی به استان بازگشت داده شدند.

جلال زاده تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با همکاری انجمن های صنفی شرکت ها و رانندگان مسافر، مالکین و رانندگان سخت کوش استان از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمات رسانی بهتر و مطلوبتر به زائرین حرم رضوی استفاده کردند.

وی یادآور شد: مسافرین و زوار محترم می توانند برای دریافت بلیت و سفر با ناوگان اتوبوسی ازطریق وب سایت‌های شرکت‌های حمل و نقل مسافر به نشانی سفر ۷۲۴ و www.payaneh.ir نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.