شناسهٔ خبر: 14548 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

اعتضادی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

بارش باران در محورهای ۱۴ استان کشور/ گشت‌زنی و آمادگی کامل راهداران برای رفع مشکلات ترددی خودروها

راهداری خوزستان کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به بارش باران در محورهای ۱۴ استان کشور گفت: عوامل راهداری مشغول گشت‌زنی هستند و به محضی که مشکلی یا کُندی در تردد خودروها ببینند اقدام به پاکسازی و بازگشایی مسیر می‌کنند.

حسین اعتضادی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اخطاریه سازمان هواشناسی گفت: امروز چهارشنبه ۲۷ آبان در اکثر محورهای آذربایجان شرقی٬ آذربایجان غربی٬ اردبیل٬ ایلام٬ زنجان٬ قزوین٬ لرستان٬ مازنداران٬ همدان٬ کردستان٬ کرمانشاه٬ گلستان٬ گیلان و خوزستان بارش باران همراه با باد شدید و رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف گزارش شده است.

وی افزود: عوامل راهداری به طور مستمر مشغول گشت‌زنی در محورهای استان‌های یادشده هستند و به محضی که مشکلی یا کُندی در تردد خودروها ببینند اقدام به پاکسازی و بازگشایی مسیر می‌کنند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور  یادآور شد: محور ایلام-صالح‌آباد به دلیل بارش شدید باران و ریزش کوه در محدوده تونل کربلا بعد از تونل کاذب به طور کامل مسدود شد و تا اطلاع ثانوی جاده قدیم ایلام-صالح ‌آباد به عنوان محور جایگزین تعیین شده است. البته انسداد این مسیر مشکلی برای حرکت زائران به سمت مرز مهران ایجاد نمی‌کند.

نظر شما