شناسهٔ خبر: 145496 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم خمینی‌شهر اظهار کرد؛

نواقص سال‌های گذشته حمل و نقل در اربعین، امسال برطرف شد

شمارِ زائرانِ اصفهانی امسال، ۲۲ درصد بیش از اربعینِ پارسال بود نماینده مردم خمینی‌شهر با اشاره به تفاوت تمهیدات اندیشیده شده در اربعین امسال گفت: نواقص حمل و نقل سال‌های گذشته در اربعین امسال برطرف شده بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدعلی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر در خصوص ارزیابی عملکرد وزارت راه و شهرسازی در عملیات اربعین امسال، اظهار کرد: در ایام اربعین انصافاً نواقص پیشین مخصوصاً مربوط به دولت قبلی برطرف شده بود.

وی افزود: در بحث انسجام بخشی و بهسازی راه‌ها و تأمین زیرساخت‌ها، همچنین گذشتن از مرز و ورود و خروج‌ها، امسال به خوبی مدیریت شد.

نماینده مردم خمینی‌شهر یادآور شد: هرچند برای حمل و نقل به وسیله اتوبوس کاستی‌هایی وجود داشت، اما دولت با بسیج نیروها نگذاشت چالش سنگین به وجود بیاید.

نقدعلی ادامه داد: در خصوص تهیه بلیت هواپیما نیز باید تدابیری اتخاذ شود؛ اما عملکرد در مجموع عملکرد قابل قبولی است و جای تقدیر دارد.

وی در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: بایستی همین رویه که دولت در خصوص جابه‌جایی و انتقال زائر در این ایام پیش گرفت و همه امکانات را سر خط کرد، همین تدبیر اتخاذ شود که ناوگان غنی‌تر شود.