شناسهٔ خبر: 145587 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

احداث ۳ کتابخانه در آذربایجان غربی

دکتر حمزه لو رییس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، گفت: سه کتابخانه در شهرهای میاندوآب، سرو و نقده در دست اجرا بوده و در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان‌غربی)، علی حیدرزاده رییس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار کرد: کتابخانه دهخدا در شهرستان میاندوآب با زربنای ۸۶۰ مترمربع در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اجرای آن ۶۴ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: هزینه کرد سنوات گذشته برای اجرای این کتابخانه ۴۰ میلیارد ریال بوده و با تخصیص متناسب و به موقع اعتبارات از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی این پروژه تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

رییس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، گفت: کتابخانه عمومی سرو از دیگر پروژه های در دست اجرا بوده و با زیربنای ۲۲۰ مترمربع بالای ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حیدرزاده افزود: با اهتمام راه و شهرسازی و با ۱۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده این طرح تا یک ماه آینده قابل بهره برداری خواهد بود.

وی با اشاره به تعمیر و مرمت کارهای باقی مانده کتابخانه شهید علمی نقده، بیان کرد: عملیات اجرایی این پروژه به اتمام رسیده و تاسیسات این طرح با توجه به فرسودگی سنوات گذشته در حال تعمیر می باشد و با تخصیص به موقع اعتبارات تا ۲ ماه آینده این طرح به بهره برداری می رسد.

رییس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، گفت: این طرح در زمینی با زیربنای یک هزار و ۳۰۰ مترمربع اجرایی شده و برای آن ۴۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.