شناسهٔ خبر: 145602 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز به مناسبت کسب مقام اول در جشنواره شهید رجایی استان البرز

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با صدور پیامی، کسب مقام برتر در شاخص‌های ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی استان توسط اداره کل راه و شهرسازی استان البرز را به همه کارمندان تلاشگر و خدوم اداره راه و شهرسازی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با صدور پیامی، کسب مقام برتر در شاخص‌های ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی استان توسط اداره کل راه و شهرسازی استان البرز را به همه کارمندان تلاشگر و خدوم اداره راه و شهرسازی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

دستیابی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز به عنوان "دستگاه برتر و کسب رتبه اول در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی در سطح دستگاه‌های اجرایی استان البرز"، در سایه تلاش و همکاری‌های دلسوزانه شما همکاران سخت‌کوش محقق شده است.

هرجا در همدلی و وفاق جمعی، خدمتی صورت می‌گیرد، برکات آن شامل همه مردم می‌شود و این نفس عبادت به درگاه ایزد منان است.

بدینوسیله بر خود لازم می‌دانم ضمن تبریک این موفقیت، از مجاهدت‌های همکاران گرامی که دستیابی به اهداف عالیه و خدمت به خلق را سرلوحه کارهای خود قرار می‌دهند قدردانی نمایم.

امید است ذیل سایه امام زمان (عج) و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب (دامت برکاته) در عمران و آبادانی ایران اسلامیمان، بیش از پیش بکوشید و همواره موفق و مؤید باشید.