شناسهٔ خبر: 145655 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس؛

میزخدمت راه و شهرسازی استان اصفهان در مصلی‌های نماز جمعه مرکز استان و شهرستان‌ها برپا شد

میز خدمت اصفهان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس ضمن حضور پرشور کارکنان و بسیجیان این اداره‌کل در نماز عبادی سیاسی روز جمعه، میزخدمت راه و شهرسازی در حاشیه محل برگزاری نماز جمعه مرکز استان و شهرستان‌های تابعه دایر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: کارکنان و بسیجیان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته که برابر با اولین روز از هفته دفاع مقدس است حضوری پرشور داشتند.  

وی بیان کرد: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، میزخدمت ادارات راه و شهرسازی در حاشیه محل برگزاری نماز جمعه در مرکز استان و شهرستان‌های استان اصفهان دایر شد.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: در این تمهید مردم مومن و انقلابی استان اصفهان با حضور در مصلی‌های نماز جمعه اصفهان و شهرستان‌های تابعه در ملاقات چهره به چهره با مسئولان ادارات راه و شهرسازی به بیان مسائل و مشکلاتشان در حوزه‌های راه و شهرسازی پرداختند.  

وی بیان کرد: در این ملاقات مردمی، نمایندگان معاونت‌های حوزه‌های مختلف اداره‌کل راه و شهرسازی استان در مرکز استان اصفهان و رؤسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های تابعه به همراه چند تن از کارشناسان در شهرستان مربوطه، پاسخ‌گوی سوالات مردمی بودند و به مشکلات آنان رسیدگی کردند.  

کحال‌زاده با بیان اینکه تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به مردم یکی از مهمترین مزیت‌های برپایی میز خدمت است. خاطرنشان کرد: در راستای رفع مشکلات مردم به صورت متناوب و در مناسبت‌های مختلف میزخدمت در مصلی نماز جمعه شهرستان‌های استان اصفهان با اطلاع رسانی قبلی به مردم آن شهرستان برپا می‌شود و مردم در فضایی صمیمی، به پاسخ و یا راهکار مناسب در زمینه مورد نظر دست می‌یابند.