شناسهٔ خبر: 145657 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور پیامی، فرا رسیدن ایام غرورآفرین هفته دفاع مقدس را به ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور پیامی، آغاز هفته دفاع مقدس را به ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا تبریک گفت.  

در متن پیام آمده است: 

بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین 

هفته دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی و اوج تبلور رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرز و بوم است؛ آزادمردانی که برای پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی حماسه‌های بی‌نظیری خلق کردند.  

آنچه امروز داریم از برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت رزمندگان غیور است که همواره باید قدردان ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری روایت‌های هشت سال دفاع مقدّس و دوران پر افتخار ملتی که صبر، عزّت، وحدت و همدلی را پیشه خود ساخت تا امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد؛ ادای تکلیف نماییم.  

اینجانب فرارسیدن هفته دفاع مقدس را که نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، فرماندهی معظم کل قوا و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.